vrijdag 13 april 2018

Schattig newborn rompertje

Tja, ik kon het toch weer niet laten. Babykleertjes zijn écht favoriet bij mij. En dit is nog lang niet het laatste waar ik aan bezig ben op dit moment! Binnenkort zie je nog veel meer babykleertjes!


Het patroon is hier te vinden. Het is gratis, maar je kunt ook een betaalde PDF-versie kopen als je de ontwerpster wil steunen!

Ik heb het rompertje gehaakt met Stylecraft Special DK in kleur 1831 Lapis, met haaknaald 4. Het wordt dan wel iets kleiner dan aangegeven in het patroon. Het patroon geeft 3-6 maanden aan, maar dit is echt een newborn maatje. Het kraagje heb ik weggelaten, dat vond ik iets meer unisex.

Het patroon is niet moeilijk. Het is vooral veel herhaling van dezelfde steken. Je moet in het begin wel even goed tellen zodat je het juiste aantal steken hebt!

Wil je het rompertje graag hebben, maar kun je niet haken? Neem dan contact met me op om te bestellen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten