zaterdag 31 maart 2018

Angel Wings Pinafore jurkje met luierbroekje

Ik ben verslaafd aan het haken van babyjurkjes. Ze zijn zo schattig om naar te kijken dat mijn hart elke keer smelt. Helaas heb ik zelf geen baby meer die ik jurkjes kan aantrekken, dus maak ik ze maar voor anderen! Het zorgt voor net zoveel voldoening!

Deze week kwam ik het patroon van het Angel Wings Pinafore jurkje weer tegen. Ik heb het ooit al eens gemaakt voor mijn eigen kleine meisje in kerstkleurtjes, maar deze keer koos ik voor groen.


Natuurlijk moest ik de pop ook even aankleden. Het jurkje kan op twee manieren gedragen worden, net hoe je het leuk vindt!


Ik heb het jurkje gehaakt met Stylecraft Special DK in de kleur 1065 Meadow met haaknaald 5. Het patroon is hier te vinden: http://www.bevscountrycottage.com/angel-wings-pinafore.html. Het patroon is heel makkelijk te volgen, ook voor beginnende hakers!

Het luierbroekje komt van een andere site en is hier te vinden: http://flowerscreations.blogspot.nl/2012/05/free-diaper-cover-pattern.html. Ik heb hiervoor hetzelfde garen en dezelfde haaknaald gebruikt. Ook dit patroon is een eitje voor de beginnende haker!

Psst... vind je het jurkje enig, maar wil je 'm niet zelf maken? Stuur me dan een berichtje, dan kun je 'm bestellen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten