zondag 15 april 2018

Schattig babyjurkje en luierbroekje

Knalgeel, korte mouwen en een open patroon: lekker zomers! Ik vond dit patroon op YouTube en ik kon het niet laten om het meteen te maken. Maar je zult mijn verslaving inmiddels wel kennen als je mijn blog vaker leest!


Het jurkje is heel makkelijk om te maken. Door het open patroon gaat het ook nog eens bijzonder snel! Voordat je goed en wel begonnen bent, ben je alweer klaar. De instructies zijn heel goed te volgen omdat het een video is. Wel even goed opletten, want het is een Engels patroon! Het filmpje is hier te vinden.




Het luierbroekje is van een ander patroon, maar ik vond het er erg leuk bij staan! Door de gebruikte steek is het enorm rekbaar en kan het broekje dus wel een tijdje mee. Ik heb hem wel iets korter gemaakt zodat het ook bij een pasgeboren baby goed zal zitten. Het patroon van het luierbroekje vind je hier. Ook dit patroon is in het Engels, maar het is heel kort :-). 



Zowel het jurkje als het luierbroekje heb ik gehaakt met Stylecraft Special DK in de kleur 1114 Sunshine en haaknaald 4.

Wil je dit jurkje of luierbroekje wel hebben, maar niet zelf maken? Neem dan contact op om te bestellen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten